Héctor Ortiz Valencia

Enginyer de Telecomunicació i Doctor en Enginyeria Biomèdica per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
El seu
exercici professional en la indústria inclou més de 10 anys de lideratge de projectes internacionals per al desenvolupament de productes electrònics. Aquests, duts a terme tant en el si de grans holdings tecnològics (General Electric, United Technologies Corporation) com en start-up. En aquests contextos també ha exercit com a responsable de l'oficina de gestió de projectes (PMO).
En el camp de la investigació, destaca la seva contribució a la creació d'instrumental i nous mètodes d'anàlisi de dades per ressonància magnètica i neurociència. Les seves contribucions s'han fet servir en estudis científics publicats en revistes de màxim reconeixement internacional.
Professor associat del Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció de la UPC i col·laborador habitual en el Master in Project Management d'EAE Business School.
Des 2012 manté l'acreditació PMP (Project Management Professional) pel Project Management Institute.